FAQ

FAQ/UKK

Usein kysytyt kysymykset

Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?
Jos ette ole saaneet tilausvahvistusta sähköpostiinne, on mahdollista, että ilmoitetussa sähköpostissa on kirjoitusvirhe. Soittamalla tai lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluumme (info@valaisinmestari.fi) voimme nopeasti korjata sähköpostiosoitteen oikeaksi.

Kun olen ostanut tuotteen, milloin summa lähtee pankkitililtäni?
Summa lähtee pankkitililtänne, kun tilaus on lähtenyt toimitukseen.


Onko Valaisinmestarilla fyysistä liikettä?
Kyllä, liikkeemme (showroom) sijaitsee Ringkøbingissä, Tanskassa.


Kuinka toimin rikkinäisen tuotteen kanssa?
Jos havaitsette vastaanottamassanne tuotteessa virheen, helpoiten apua ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme info@valaisinmestari.fi


Kuinka käytän alennuskoodia?

1. Lisää tuote/tuotteet ostoskoriisi

2. Siirry ostoskoriisi sivun oikeasta yläkulmasta

3. Vaiheesta 1 löydät kohdan, johon lisätään alennuskoodi/lahjakortti

4. Klikkaa “päivitä”, jotta alennuskoodi aktivoituu.

Näet tämän alla olevalta videolta

TILAAMINEN

Miten tilaan tuotteita?
Verkkokaupasta ostaminen vaihe vaiheelta:

1.Lisää ostoskoriin - Kun olette löytäneet haluamanne tuotteen: lisää ostoskoriin klikkaamalla kuvaketta: ”LISÄÄ OSTOSKORIIN”.

2. Tarkastellaksenne ostoskoria, klikatkaa sivun oikeasta yläkulmasta kuvaketta: ”OSTOSKORI”. Ostoskorissa näette kaikki valitsemanne tuotteet, voitte poistaa tuotteita ostoskorista klikkaamalla tuotteen vasemmalla näkyvää ”poista” kuvaketta.  Ostoskorissa pääsette valitsemaan myös toimitustavan ja näette kokonaissumman. Voitte myös tässä kohdassa lisätä mahdollisen alennuskoodin tai lahjakortti-koodin.

3. Voitte siirtyä ostoskorista jatkamaan ostoksia klikkaamalla "JATKA OSTOKSIA" tai siirtyä tilaamaan klikkaamalla "SEURAAVA ASKEL".

4. Klikkaamalla "SEURAAVA ASKEL" pääsette toimitus-kenttään, jossa voitte täyttää osoitetietonne. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia. Lisäämällä ruksin "Lisää minut uutiskirjelistalle" tilaatte uutiskirjeemme. Voitte tässä kohdassa myös lisätä eri toimitusosoitteen kuin laskutusosoite. Ennen kuin voitte siirtyä seuraavaan vaiheeseen tulee kaikki tähdellä merkityt kentät olla täytettynä, sekä "Kaupan ehdot" hyväksytty. Voitte lukea ehdot klikkaamalla oranssi linkkiä. Seuraavaan vaiheeseen pääsette klikkaamalla "SEURAAVA ASKEL".

5. Tässä kentässä pääsette valitsemaan maksutavan. Kun olette valinneet maksutavan, klikatkaa "SEURAAVA ASKEL".

6. Jos maksatte maksukortilla, täyttäkää pyydetyt tarvittavat tiedot. Kun maksu on suoritettu siirrytte tilausvahvistukseen. Jos olette valinneet maksutavaksi tilisiirron, tällä sivulla näkyy nyt tiedot maksua varten, tämä on samalla tilausvahvistus.


Miten löydän mitä etsin?
Sivun oikealta yläkulmasta löytyy haku-kenttä, jota käyttämällä voitte avainsanoin hakea etsimäänne. Voitte myös käyttää menuvalikkoamme tuotteiden etsimiseen: voitte valita minkä tyyppistä valaisinta etsitte, ja sen jälkeen valita eri suodattimia (sivun vasemmalla puolen), esimerkiksi: värin tai tuotemerkin.


Voinko tilata postitse tai faksilla?
Ette. Turvallisuus syistä emme hyväksy tilauksia postitse tai faksilla. Jos haluatte tai koette tarvetta opastukseen, kuinka verkkokauppaa käyttää, autamme mielellämme. Voitte soittaa asiakaspalveluumme:  020 787 1616

MAKSAMINEN

Voinko maksaa ostokseni tuotteiden vastaanottamisen jälkeen?
Ette. Teidän tulee täyttää maksutiedot ennen tilauksen hyväksymistä verkkokaupassa. Emme kuitenkaan vähennä summaa tililtänne ennen kuin tuote on lähtenyt varastoltamme.


Onko verkkokaupassa maksukortilla maksaminen turvallista?
Valaisinmestari.fi käyttää erittäin turvallisista maksujärjestelmää: NETS. Maksut suoritetaan DIBS maksupalvelimella, PBS: n kautta. Tämä tarkoittaa, että kortin tiedot ovat suojattuja ja salattuja, kun ne lähetetään DIBS: lle. Kaikki maksutiedot käsittelee DIBS. Valaisinmestari.fi ei siis ole tietoinen antamistasi tiedoista. Valaisinmestari.fi saa vain tiedon, onko maksutapahtuma hyväksytty vai ei.


Siirtyykö rahat tililtäni heti kun olen tehnyt tilaukseni?
Summa lähtee tililtänne, kun tuote on lähtenyt varastoltamme.



TOIMITUKSET

Miten tilaukset toimitetaan?
Valaisinmestari.fi toimittaa tilaukset GLS:n kautta. Yli 100 € tilauksissa toimitus on maksuton.


Kuinka kauan toimitus kestää?
Toimitusaika on maksimissaan 8 arkipäivää. Yleensä 3-5 päivää. Erikoistilauksissa toimitus voi kestää 3 viikkoa.


Onko mahdollista lähettää tilaamani tuotteet muuhun kuin kotiosoitteeseeni?
Kyllä, on mahdollista lähettää tilaamianne tuotteita myös muuhun kuin kotiosoitteeseenne. Teidän tulee täyttää nämä tiedot tilausvaiheessa: ”toimitusosoite eri kuin laskutusosoite”.


Voinko muuttaa toimitusosoitetta?
Ette. Kun Valaisinmestari.fi on vastaanottanut tilauksenne, osoitetiedot rekisteröityvät heti toimittajillemme.


Mitä tapahtuu jos tilaukseni katoaa toimituksessa?
Valaisinmestari.fi toimii yhteystyössä kuljetusyhtiö GLS:n kanssa, selvitämme missä toimitus voi olla. Tämä voi viedä kolmesta viiteen päivään. Jos toimitus ei saavu tämän ajan sisällä lähetämme uuden.


Mitä dokumentteja saan tilausvahvistukseksi?
Kun olette vahvistaneet tilauksenne, saatte automaattisesti tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistus kertoo mitä olette tilanneet ja maksaneet. Säilyttäkää tai tulostakaa tämä vahvistus, sillä se toimii samalla takuutodistuksena.


PALAUTUKSET & REKLAMOINTI

Mitä jos paketti on vaurioitunut, kun vastaanotan tuotteen?
Kun vastaanotat tuotteet, tulee teidän muistaa aina tarkistaa paketti näkyvistä vaurioista. Jos paketti on vaurioitunut, tai siinä on muita näkyviä merkkejä vahingoista, tulee teidän allekirjoittaa paketin vastaanotto ehdoin: mahdollisia vahinkoja paketin sisällössä tai kieltäytyä paketin vastaanotosta, jolloin kuljetusyhtiö palauttaa paketin meille.


Miten reklamoin?
Valaisinmestari.fi tuotteilla on lain mukaisesti 2 vuoden reklamaatio-oikeus.


Paljon saan palautuksessa rahaa takaisin?
Asiakas vastaa itse palautuksen toimituskustannuksista. Kun kyseessä on reklamaatio, summa palautetaan kokonaisuudessaan, kun olemme hyväksyneet reklamaation ja todenneet sen oikeutetuksi.


Voinko palauttaa tilaamani tuotteen?
Kyllä, voitte palauttaa tuotteet 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Saatte palautuksesta rahat takaisin, poissulkien toimituskustannukset. Asiakas vastaa palautuksen toimituskustannuksista.
Jos tuotetta on käytetty, asiakas vastaa tuotteen arvon alentumisesta.


Lisätietoja palauttamisesta täältä