Reklamaatiot

Vaurioitunut tai viallinen tuote

Jos tilaamanne tuote on vaurioitunut tai viallinen, tulee teidän tehdä reklamaatio.

Jotta voimme käsitellä reklamaationne, pyydämme seuraavaa:

1. Lähettäkää meille lyhyt teksti siitä, mistä viasta tai vahingosta on kyse ja kuinka se tapahtui/havaittiin.
Huomioittehan, että asiakaspalveluun tulisi olla yhteydessä heti kun vika tai vaurio on havaittu.
Otattehan suoraan yhteyttä sähköpostitse: info@valaisinmestari.fi
Voimme tarjota ratkaisua ongelmaan, kun olemme saaneet tarkat tiedot teiltä.


2. Dokumentoidaksenne vian, tulisi meille lähettää tekstin lisäksi vähintään 4-5 kuvaa.

- Vika on selvästi ja yksityiskohtaisesti näkyvissä vähintään yhdessä kuvassa.
- Kuvat tuotteesta joka kulmasta ja yhdessä kuvassa koko tuote kokonaisuudessaan
- Lisäksi pakkaus on kuvattava kaikilla puolilla. Selkeä kuva pakkauksessa olevista tarroista.

Kuvat tulisi lähettää myös osoitteeseen: info@valaisinmestari.fi
Huomioithan: sähköpostin koon ei tulisi ylittää 10 Mt, kuvat voi myös lähettää erikseen useissa sähköposteissa.


3. Kun olemme vastaanottaneet kuvat ja tarvittavat tiedot, käsittelemme reklamaation mitä pikimmiten ja otamme teihin yhteyttä.

Lisäkysymyksiä?

Ottakaa meihin yhteyttä: info@valaisinmestari.fi tai puhelimitse 020 787 1616, olemme valmiina auttamaan teitä.