Kokemus kaikille aisteille



KOKEMUS KAIKILLE AISTEILLE


Tanskalainen MENU kutsui meidät tutustumaan Audoonsa. Olimme valmiita, innostuneita ja nousimme junaan Länsi-Jyllannissa. Saavuttuamme Nordhavneniin ja nähdessämme kauniin, palaneen punaisen rakennuksen, meitä tervehtii MENU:n Audo, joka on yksi Nordhavnenin vanhimmista rakennuksista - mitä tämä Audo oikeastaan tarkoittaa, opimme päivän aikana.

AUDO - Ab Uno Disce Omnes - From One, Learn All

Sää oli aamuinen, harmaa ja ankea, mutta vastaanoton vastaanotto oli kuin auringonsäde, ja tunsimme olomme heti tervetulleeksi ja kotoisaksi. Vastaanottoalueella meitä tervehtivät kauniit, luonnolliset ja lämpimät sävyt, kauniissa ympäristössä työskentelevien vieraiden vilinä ja vieraat, jotka vain poikkesivat kahville.


MENU - perhetarina

Olemme siirtyneet suuriin portaisiin, jotka ovat hyvin luonnollisella tavalla lähes sisustuksen sydän. Se, houkuttelevatko kauniit yksityiskohdat vai uteliaisuus nähdä lisää, on kenenkään arvaus...

MENU toivotti tervetulleeksi ja sitten ensimmäisen esityksen aloitti Joachim Kornbek Hansen - 3. sukupolvi. Tarina, jonka juuret ulottuvat aina vuoteen 1978 asti, jolloin yritys oli itse asiassa terästehdas (Norup Stålfabrik). Joachimin isoisä työskenteli terästehtaalla, ja hän sai valita, menettäisikö hän työpaikkansa - toimeentulonsa - vai ostaisiko hän tehtaan jäänteet. Hänen isoisänsä vaalii perhettä ja vakaan toimeentulon tuomaa turvaa. Ylpeänä ja hieman nostalgisesti Joachim kertoo, että hänen isovanhempansa joutuivat panttamaan kultakellon, jotta he saivat pääomaa terästehtaan ostamiseen. Ei ole epäilystäkään siitä, että kyseessä on ylpeä perhehistoria ja että kultakello, joka on edelleen perheen hallussa, on tarjonnut puitteet tälle seikkailulle ja monia hienoja tarinoita ystäville ja perheelle - ja nyt myös meille.

Isoisä, Simon Hansen, oli ennen kaikkea talousmies, jonka tavoitteena oli saada perheelle leipää pöytään ja turvata heidän tulevaisuutensa. Siihen aikaan yrityksellä ei ollut kunnianhimoa kansainväliseen seikkailuun.

Joachimin isästä, Bjarne Hansenista, tuli perheyrityksen toinen sukupolvi, ja hänen kanssaan visio lähti toden teolla liikkeelle. Bjarnen vision myötä alkoi yhteistyö ulkopuolisten suunnittelijoiden kanssa - strategia, joka on jatkunut tähän päivään asti. Alussa se, minkä me nykyään tunnemme MENU-nimellä, tunnettiin lähinnä pienemmistä tarvikkeista, lähinnä keittiöön.
MENU; nimi, tuotemerkki, sattuma.

MENU; nimi, tuotemerkki, sattuma.

Jos olet meidän laillamme ihmetellyt nimeä - ja ehkä vielä enemmän nyt, kun tiedämme, että kaikki alkoi terästehtaasta ja myöhemmin siitä tuli keittiötarvikkeita - se on itse asiassa enemmänkin sattumaa kuin mitään muuta.

1980- ja 90-luvuilla suunnittelija Bent Falk oli lomalla Kreikassa. Hän löysi peltisen kyltin, jossa oli sana MENU. Hänen mielestään se oli hieman hauska ja hän toi sen kotiin Tanskaan. MENU tuli jo silloin osaksi historiaa, mutta aluksi sarjana. Kun yhtiö vaihtoi tyyliä ja suuntaa, MENU-nimeä ei unohdettu kokonaan. MENU kuulosti hyvältä, ja pienen tutkimuksen avulla selvisi, että se tarkoittaa ranskaksi "yksityiskohtia". Nyt ei ollut epäilystäkään! Se oli nimi, joka muokkaisi tulevaisuutta.

Kun istumme ja kuuntelemme ja teemme innokkaasti muistiinpanoja, et voi olla vaikuttumatta ja rakastumatta MENU:n tarinaan.

The Audo - nyt ja tulevaisuudessa!

The Audon kanssa on mietitty paljon upeita ajatuksia, jotka sopivat täysin siihen DNA:han, jonka MENU brändinä haluaa. Audon upean tarinan jälkeen meidät on päästetty irti ja olemme valmiita tutkimaan itse. Olemme VAIKUTTUNEITA; se on esteettisesti niin kaunis ja tunnet olosi heti kotoisaksi. Jokainen yksityiskohta on hyvin harkittu, harkittu ja sopusoinnussa muun sisustuksen kanssa.

Visiona on ollut hämärtää rajaa työpaikan ja kodin välillä. Joachim selitti, että Connected Spacesin avulla he haluavat antaa meille KOKONAISKOKEMUKSEN ja näyttää tuotemerkin sen toiminnassa. MENU:n tuotteisiin tutustumisen pitäisi olla elämys. Vain yhdessä tunnissa he ovat onnistuneet antamaan meille mahdollisuuden kokea MENU. Kahvi tarjoiltiin MENU-kannussa, juomme MENU-laseista, istumme MENU:n suurella, kauniilla modulaarisella sohvalla, ja katseemme kiinnittyy MENU:n kauniisiin valaisimiin ja asusteisiin. MENU on todella päässyt ihomme alle - ja olemme olleet täällä vasta tunnin.

Audo tarjoaa jokaiselle jotakin, olipa vierailusi syy mikä tahansa.
Tarvitsetko erityisen erikoisen yöpymisen? Varaa sitten huone hotellista, nauti aamiainen kahvilassa, selaa myymälästä jännittäviä tuotteita, tutustu kirjastoon tai käytä sitä työpaikkanasi päivän ajan - kahvi on loistavaa, tunnelma ja puitteet ovat upeat. Kun visiona on luoda "tila", jossa voimme olla yhdessä ja inspiroitua, et voi olla vaikuttumatta, häkeltymättä ja lumoutumatta - tehtävä suoritettu.

"Haluamme tehdä maailmasta paremman paikan."
Audo on joustava leikkipaikka.

MENU; design-brändi

Kolmen selkeän ja selkeän muotoiluarvon avulla on määritetty strategia sille, miltä MENU-tuotteen tulisi näyttää. Strategia alkoi toden teolla vuonna 2010, kun MENU otti käyttöön Soft Minimalism -tyylin: Tyyli, joka on lämmin, pehmeä ja kodikas. Lämmin väreiltään, sävyiltään ja materiaaleiltaan, pehmeä ilmaisultaan ja kotoisa tanskalaiseen tapaan - johon voimme ehkä livahtaa tanskalainen sana "hygge". Soft Minimalismilla halutaan luoda malleja, jotka ovat tiukkoja mutta mukavia.

Kolme muotoilun arvoa kuvataan seuraavasti:
1. Clean - ripaus Soft Minimalismia ja yksinkertaista kauneutta 2. Clever - Hyvin harkitut yksityiskohdat, toiminnalliset ja innovatiiviset 3. Natural - Neutraalit sävyt, lämpimät värit, moderni, hillitty ja luonnollinen
.

Ja MENU on kaunis, se toimii, ja sävyt ovat lämpimiä - haluat jäädä istumaan suurelle modulaariselle sohvalle, ja on melkein vaikea olla viipymättä hetken aikaa.
Hämmästyttävä kokemus

Hämmästyttävä kokemus

Vaikutelmista ja kokemuksista rikastuneina olemme valmiita vetäytymään hotellihuoneeseemme. MENU:n Audo saa kaikki suosituksemme. Jos olet Kööpenhaminassa, piipahda ja nauti hyvä kuppi kahvia.
The Audo
Århusgade 130
2150 Kööpenhamina
Puhelin: +45 31 26 30 80

Lue lisää The Audon tarjoamista palveluista heidän verkkosivuiltaan: theaudo.com!