The Audon kanssa on mietitty paljon upeita ajatuksia, jotka sopivat täysin siihen DNA:han, jonka MENU brändinä haluaa. Audon upean tarinan jälkeen meidät on päästetty irti ja olemme valmiita tutkimaan itse. Olemme VAIKUTTUNEITA; se on esteettisesti niin kaunis ja tunnet olosi heti kotoisaksi. Jokainen yksityiskohta on hyvin harkittu, harkittu ja sopusoinnussa muun sisustuksen kanssa.
Visiona on ollut hämärtää rajaa työpaikan ja kodin välillä. Joachim selitti, että Connected Spacesin avulla he haluavat antaa meille KOKONAISKOKEMUKSEN ja näyttää tuotemerkin sen toiminnassa. MENU:n tuotteisiin tutustumisen pitäisi olla elämys. Vain yhdessä tunnissa he ovat onnistuneet antamaan meille mahdollisuuden kokea MENU. Kahvi tarjoiltiin MENU-kannussa, juomme MENU-laseista, istumme MENU:n suurella, kauniilla modulaarisella sohvalla, ja katseemme kiinnittyy MENU:n kauniisiin valaisimiin ja asusteisiin. MENU on todella päässyt ihomme alle - ja olemme olleet täällä vasta tunnin.
Audo tarjoaa jokaiselle jotakin, olipa vierailusi syy mikä tahansa.
Tarvitsetko erityisen erikoisen yöpymisen? Varaa sitten huone hotellista, nauti aamiainen kahvilassa, selaa myymälästä jännittäviä tuotteita, tutustu kirjastoon tai käytä sitä työpaikkanasi päivän ajan - kahvi on loistavaa, tunnelma ja puitteet ovat upeat. Kun visiona on luoda "tila", jossa voimme olla yhdessä ja inspiroitua, et voi olla vaikuttumatta, häkeltymättä ja lumoutumatta - tehtävä suoritettu.
"Haluamme tehdä maailmasta paremman paikan."
Audo on joustava leikkipaikka.