Arvioidut toimitusajatT

Arvioidut toimitusajat

Huomioithan, että ilmoitetut toimitusajat ovat suuntaa-antavia ja perustuvat toimittajiltamme saatuihin arvioihin. Joissakin tapauksissa tuotteeterityisesti varaosat tai ulkomailta tilattavat tuotteetvoivat olla tilapäisesti loppu varastosta, mikä saattaa aiheuttaa viivästyksiä. Tilausta voi seurata tilausvahvistuksen yhteydessä saamasi yksilöllisen seurantalinkin kautta.

Toimitus

Kaikki tilaukset toimitetaan GLS:n välityksellä, mikä takaa turvallisen ja seurattavan toimituksen. Ilmainen toimitus on saatavilla tietyille tilauksille. Kaikki toimitusvaihtoehdot sekä mahdolliset lisäkustannukset näkyvät selkeästi ostoskorissa ennen maksua. 

Toimitusaika voi vaihdella toimitusosoitteen sekä valitun tuotemallin tai -värin saatavuuden mukaan. 

Tarkista tilauksesi sisältö

Pyydämme tarkistamaan lähetyksen sisällön heti sen vastaanottamisen jälkeen. Varmista, että olet saanut oikean tuotteen, että se on ehjä sekä että kaikki osat sisältyvät toimitukseen. Mikäli havaitset puutteita tai vaurioita, ilmoitathan niistä viimeistään kahden (14) päivän kuluessa toimituksesta. Tämän määräajan jälkeen Lampemesteren GmbH ei voi ottaa vastuuta mahdollisista vahingoista. 

Jos paketti tai sen sisältö on vaurioitunut kuljetuksen aikana, voit tehdä reklamaation käyttämällä tilauksen yhteydessä saamaasi linkkiä. Valitse tilasivun alareunasta Reklamaatio ja seuraa ohjeita. Reklamaatiota varten tarvitaan valokuvat sekä ulko- että sisäpakkauksesta (mukaan lukien lähetysetiketti) sekä selkeät kuvat vaurioista. 

Huomioithan, että Lampemesteren GmbH ei ole vastuussa kuljetuksen aikana syntyneistä vaurioista. Pakkaamme kuitenkin kaikki lähetykset huolellisesti minimoidaksemme kuljetusvaurioiden riskin. 

Mikäli sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua, asiakaspalvelumme auttaa mielellään. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@valaisinmestari.fitai puhelimitse.